PROJECT BASED LEARNING WITH MICROSOFT OFFICE 365


 

Alhamdullilah dan terima kasih kepada En. Zulhilmi Ahmad dari Microsoft Malaysia dan Pegawai dari Sektor Sumber Teknologi dan Pendidikan (SSTP) Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur kerana sudi memberi perluang dan menjemput saya untuk berkongsi di dalam program Webinar Para Pendidik Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Untuk sesi saya kali ini, saya kongsikan pengisian bertajuk 'Project Based Learning With Microsoft Office 365' yang berfokuskan penggunaan aplikasi Microsoft Office 365 dalam melakukan aktiviti pembelajaran berasaskan projek.

Bagaimanapun, saya sedikit sedih kerana line internet ketika sesi ini tidak begitu elok di kawasan saya kerana hujan lebat. Bagaimanapun, saya telah memberikan yang terbaik dan saya berharap segala khilaf dapat dimaafi dan diterima oleh para penonton tempohari. Kepada yang ingin mengikuti sesi tersebut, boleh klik pada pautan perkongsian di bawah.

Terima kasih SSTP JWPKL, Terima kasih Microsoft Malaysia





Moga bermanfaat untuk semua.




Comments

Popular posts from this blog

COZY LAUNCH OF GLOBAL CITIZENSHIP EDUCATION PROJECT (GCED) @ DELIMa

BENGKEL MALAYSIA ICT VOLUNTEER (MIV) BERSAMA KOMUNITI TAHUN 2020